Çok üzgünüm. Ailemizin 8 yıllık üyesi muhabbet kuşumuzu birkaç saat önce kaybettik. Minik yavrumun acısı bir yerde, diğer yandan 27 aylık kızıma yokluğunu onu korkutmadan, (ölüm hakkında bilgilenmesini henüz istemiyorum), duyarsızlaştırmadan nasıl açıklamalıyım kaygısı başka yerde… Sabah göremeyince soracak ve ben ne diyeceğim bilmiyorum. Benzer tecrübelerden geçenler bilgi verirse çok makbule geçer.