Hlmeoner bizim 17 ayımız sakindi ama 18e girdiğimizde gozunuz korkmasın her çocuk aynı değildir fakat benim kızım çok değişti huysuzluk aksilik herseye ağlama yemek reddi uyku reddi hepsini yaşadık birde tam o döneme hastalık ve diş denk gelince çok zor bi bir ay atlattık