asrinhatasi doğru tabi ki. Ben zaten pompa almayı düşünmüyorum, o da kendi kendine yapmıyor neticede. İlk defa da bu konuyla öğrendim zaten pompası olduğunu…
Daha önce ilk yardım kursuna başlamıştım ama kalp masajı kısmı gelince devam edemedim, bıraktım kursu. Gitmem lazım tekrar☹️