Kızım 18 günlük, bende 18 günlük lohusa anneydim o zamanlar.. Zaten psikolojim alt üst olmuş durumdayken, felaketten sonra yitip giden canlara kendi canımmış gibi ağladım günlerce.. Şu an bile uyuyamıyorum travma kaldı.. yaralar çok büyük çok derin asla unutamayız aslaa. Rabbim bir daha yaşatmasın, rabbim geride kalanlara sabır güç versin çok zor çooookkk.. bütün vefat etmişlerimizin mekanı cennet olsun inşallah..