aszen Kızlar emzirme ödeneği otomatik mi yatıyor yoksa başvuru mu lazım bir de bu sene verilen 5 bini alan oldu mu nasıl alınıyor
Snp57asel aybarstonunannesi nereye başvuru yapmamız gerekiyor acaba benim kızım 18 aylık geçerli midir ki
aybarstonunannesi Snp57asel internet üzerinden olmuyor nüfus müdürlüğüyldü sanırım internetten bakarsanız daha doğru bilgiler vardır diye düşünüyorum
annebebek3 Snp57asel sosyal sigortalara kağıt doğum belgesi götürmeniz gerekiyor benim 40 günlük bebeğim var götürmüştüm doğdugunda diğer oğlumda 6 yaşında onun parasını da almamışım zamanında ikisine 1000 TL yatacak
Hry-ayhn26 Aile sosyal politikalar bakanlığı bana tek seferlik PTT üzerinden 300 TL yatirmisti sadece 5000 TL yi de 2025 doğumlu bebekler alabiliyor öncesi değil