Bana sorsanız 3 çocuğun arasindan hangi cocugunuz sizii yoruyor diye,14 yas derim.
Yemin ediyorum ne 3,5 yas nede 1,5 yas beni bu kadar yormuyor.
Kaldi ki bu devirde bir liseli erkek çocuğu ile baş etmek.
Herkes kocasinin telini kurcalar
Ben cocugun telini kurcaliyorum
Yanlis yaptigindan değil ama bu zaman onu gerektiriyor.
Yoksa önünü alamam
Ama inanın cok zor
Saatlerdir youtube, instagram didik didik ediyorum
Her konusmalarina bakiyorum
Bebeklik halleri emin olun daha iyi