Kızlar yardım kafam çok karıştı biz normalde her ayın 5 de aşı oluyoruz ama 2. Ay aşısı sağlık ocağı 23 ünde çağırdı ilçede oturuyoruz aşı ozamn gelmiş şimdi 3. Ay rota yapcaz ama tam 3 aylıkken olmalı dedi cuma günü bizi çağırdı önceki 2. Ay aşısı ile arasında 16 gün olcak ağır gelir mi bi sıkıntı olur mu acaba kafam çok karıştı başına gelen oldu mu