Bende de vardı kendi çabalarımla düzeldim,öncelikle her gün aksatmadan bir leğen dayanabileceği iz sıcaklıkta suya oturun,biraz sıcak olmalı su 15-20 dk oturdum suyun içinde,kalktıktan sonra da kantaron yağı sürdüm ,çok sancılı berbat bi süreç,ayakta bile duramıyordum ağrıdan böyle böyle geçti,bir de lif ağırlıklı dışkıyı yumuşak yapan şeylerle beslendim,patates pirinç muz falan yemeyin bu süreçte