İyi geceler herkese benim hamile kalmadan önce prolaktin yukekligm vardı gebe kalmam zordu ama ilacsız hamile kalmıştım. Geçenlerde bir postta gördüm sütüm az damla damla geliyor diyen birine prolaktin hormonu baktırın diye. Benim de hep sütüm azdı hala damla damla gelir bunla alakalı olabilir mi?