O gun geldi yine uyku tutmuyor her seyimi o tüm anılarımı o gun kaybettim asamiyorum iki yıl oldu sanki hala o evdeyiz hala oradayız cok özledim evimi eşyalarımı düzenimi cocugum buyuyecek buralarda kosturqcqk diye dusunurken 20 metre kareye sıgmaya çalışıyoruz 2 yıldır duzelwmedik ne maddi ne manevi olarak dua istiyoruz inanın hala hatay berbat hala yıkılması beklenen binalarla dolu..