Kızlar kızımın önceki gün ateşi vardı , sürekli düşüp çıktı dün doktora götürdük sürüntü aldılar influenza olmuş. Antibiyotik ve ateş düşürücü verdi ama antibiyotiği içmedi. Doktor da zorlamayın takipte kalın öksürüğü artarsa tekrar getirin zatüreye çevirmesn dedi. Kızıö da da pek öksürük yok gün içinde 3-5 kez öksürdü o kadar. Yani iyi mi kötü mü bilemedim. Sonuçta öksürük ciğerleri temizliyor. Öksürmeyince acaba o kadar aşağı inmedi mi diye düşündüm. Ya da Allah korusun ciğerlerine indi de sessiz mi ilerliyor. İnfluenzayı öksürüksüz atlatan var mı?