İyi geceler kızlar 29 Ekim de doğum yapmıştım 40 çıktıktan hemen sonra adet görmeye başladım ve düzenli bir şekilde adet görmeye devam ettim uygulama normalde Pazartesi gününü adet gösteriyordu ancak hala regl olması belirtileri var ama tık yok herhangi bir şey kullanabilir miyim sökülmek için eşim korunuyor ufaktan bir tırsmadım değil ama hamilelik ihtimalini düşünmek bile istemiyorum çünkü hem hamileliğim hem de lohusalığım çok zor geçti 😓