Merhaba arkadaşlar
9.5 aylık bi kızım var maşallah herşeyimiz iyi sadece bu ara 1 elinde hep bi oyuncak onunla gezmek istiyor emeklerken bile bi elinde herhangi bi oyuncak oluyor sizinde başınıza geldi mi ?
Bide oyun oynarken yada yemek yerken ben ve babası hariç birisi karışırsa ağlıyor normal mi başka insanların komutlarına verdiği tepki