arzutuana bence kuruntu yapıyor olabilirsiniz canım. Çünkü tek bunla olmaz. Arkadaşımın bebeği doğdu topuk kanından belli olmuştu diye hatırlıyorum ben. Çünkü dogdugundsn beri hep hastanelere gittikler sevk ettiler sürekli. Benim bebeğimde doğduğundan beri terler hatta yatağı bile su olurdu. Normal bence büyüdükçe gecti şimdi ona göre giydiriyorum odasının ısısını 23 de sabitliyirum. Grip olunca balgam öksürük hırıltı her bebekte olur. İçinizde varsa şüphe ter testi yaptırın yinede emin olun tabi mesela sıvı kaybı coktu arkadaşımın bebeginde kilo kaybı da vardı Yani