5 ay 6 günlük oğlum var gazlı bir bebekti.son zamanlarda da dişleri çok kaşınıyor sürekli eli ağzında.1-2 haftadır uyku denen bir şey kalmadı😢zaten uykusu hep düzensizdi ama iyice kötü oldu.gözü kapalı ağlıyor memede ayakta kucakta da uykuya dalamıyor.Şu saatte hala ayakta.Ve sık sık kafasını kaşır gibi yapıyor Saçını çekiyor.Var mı bu durumları yaşayan? Doktora götürmeyi düşünüyorum başka bir sıkıntısı mı var diye.