patatess meme reddi yapmiyo diye avent almıştım hamileyken lazım olursa diye 15 gün emdi beni kızım gazdan ve tayziklydi sütüm asla ememiyodu açlıktan agliyodu mecbur kalıp biberon başladım bir daha mememe ağzını bile sürmedi 4 aya girdik atak başladı biberonada red etti 2 hafta aç aç durdu iki farklı marka aldım lansinohu sevdi akışı avente göre hızlı bence ama avente yorulup bitirmiyomus sanki bebeğim lansinohta 40 CC fazla içmeye başladı birden.başlığı yumuşacık o biberondan sonra bı kacdfa mememide tuttu tabi emmek zor geldiği için devam etmedi ama o bile çok büyük bişey benim için