Kızım 15 aylık. Yaklaşık bir aydır beşiğinde( park yatak kenarları file) kendini sallayarak uykuya geçiyor. Gayet hareketli sevecen adına tepki veren anne baba mama mööö meee Gigi kelimeleri olan bir çocuk. Alkış vs de yapıyor. Çok kafama takıldı bu durum. Sadece beşiğinde uyumak için yapıyor. Başına gelen var mı ? Endişelenmeli miyim ?