Merhaba yakın bir arkadaşımın oğlu 3 yaşındayken farkettik. Bizim ısrarımız üzerine doktora götürdüler zaten. Geç konuştu ve her şeyi tekrarlıyordu. Nasılsın ,cvp vermezdi. Oda nasılsın derdi. Ahmet kazağın ne kadar güzel derdim. Aynısını derdi. Soruya bir cvp vermiyordu. Anne baba da konduramıyordu. Ailesi hep normal ,geçer vs dedi. Israrımız üzerine farkettiler , Dil terapistine götürdüler kreşe başladı. Şu an dört yaşlarında. Sorulara yeni yeni cvp veriyor. Tekrarlama azaldı gibi. Sizin ki ne durumda bilmiyorum fakat. Anlattığım gibiyse lütfen ihmal etmeyin. Beklemeyin.