Aydakisiyahedicikk 2 gecedir ateş durumu var 4 saat ilaç etkisi ile düşüyor sonra yine yükseliyor dra götürdüm takip edin dedi şuan ateş yok ev serin üstü ince örtsemmi bilemedim
sareceymer Aydakisiyahedicikk tabiki ince ortmelisuniz bence uyuyan insan üşür kontrol edersiniz sürekli geçmişler olsun
Seydag11 Aydakisiyahedicikk atesi düştüğün de ince biseyle örtüyorm ben ama yine kontrol ediyorum surekli farkinda olmadan atesi tekrar yukselir diye
endoplazmikretikulumiste Aydakisiyahedicikk ateşi düşürme yöntemi zaten soğuyan yerleri ısıtmak ısınan yerleri soğutmaktır sizin takibinizde ve gözünüz üzerinde ise soğuksa örtün o yerleri