Aydakisiyahedicikk 16 ay 20 günlük şuanda kış girdi gireli hasta oluyor yok kulak enfeksiyonu yok üst solunum yolu yok noro virüsü sonra grip oldu 20 gün geçmedi yine ateşlendi 2 gecedir ateşli sürntü yaptırdık temiz cıktı dr da net bişey demiyo özel kliniğe götürdüm anne sütü alan yumurtasını etini balığını yiyen bir bebek gerçekten bu hastalıklar benide bebeğimide yordu ondan da bana geçiyor
sanabeyinalacam Aydakisiyahedicikk 1.5 aydır iyileştirmedim çocuğumu ve şuan yine burun akıntısı arttı gözlerinden yaşlar geliyor anlamadım ne biçim bir hastalık (17 aylık)
endoplazmikretikulumiste Aydakisiyahedicikk bağışıklık testi yaptırın bir bakın bakalım . Kan değerlerinde eksiklik varsa gerekli takviyeleri doktorunuz yazar zaten . El ve burun hijyenine dikkat edin siz ve eve girip çıkan herkes . Kalabalıklara girmeyin eve misafir şu salgın döneminde kabul etmeyin . Geçen sene aralıkta oğlum kombo yapmıştı orta kulak enfeksıyonu nerovirüs rsv influenza beta covid hepsini peşpeşe geçirdi biri iyileşti derken diğeri peyzaj oldu Mart ayına kadar kendine gelemedi çocuk . Bende takviyeler kullanmaya başladım önce kan vererek eksikleri öğrenerek balık yağı C vitamini d vitamini bir organik markanın pekmezi hafta 2-3 gün sarımsak kürü toparladık şükür haziranda kreşe başlattım . Çocuk kreşe gitmezken daha çok hasta oluyormuş onu farkettik anne baba çalışınca babaannede kalıyordu gündüz babaannede hasta çok olan biri bizde dışardan getiriyorduk demekki . Artık evde biri hastalık semptomları gösterince adı konsun konmasın maske kullanıyoruz eşim ve ben gündüz zaten kreşte çok şükür yaşıda büyüdükçe birçok şey yoluna giriyor maşallah deyim en çok benim nazarım değiyor çünkü nedense
Melek2845 Aydakisiyahedicikk geniz eti dolayısıyla alerji. Benimkide aynı üst üste olunca şüphelendim anne sütü alırken bu kadarı normal değil çünkü gerçektende geniz eti barmış alerjiyi çözmeden geniz eti problemide devam ediyo maalesef
Efy Hemen hemen herkes aynı durumda çok kötü salgın var maalesef daha küçük olduğu içinde hastalıklarla yeni tanışıyor bağışıklık kazandıkça daha az hastalanmaya başlayacaktır geçmiş olsun
Mervemurat94 Valla Eylül ayından berı bızde aynı sekıldeyız el ayak hastalığı noro virüs ınfulenza derken bıtmıyor 14 şubatta Alerjı bolumunden randevu aldım bakalım ne olacak bagısıklıgına baktıracam
zynprvlfsn Arkadaşlar, bebeklerinizi immünoloji ve alerji bölümüne götürün. Gerekli testleri yaptırın, eksik vitamin vs varsa takviye verir doktor, ben fakültede testi yaptırdım ö özele götürdüm. Takviye kullanmaya başladım.
zynprvlfsn Aydakisiyahedicikk Benim bebeğim de sürekli hasta oluyor dedim doktora, doktor da immünoloji ve alerji bölümüne götür dedi. Götürdüm, yumurta akına alerjisi ve eksik vitaminleri çıktı. Şimdi eksik vitamin ve bağışıklığı için takviye başladık, yumurtanın akını da yemiyoruz.
Melek2845 Aydakisiyahedicikk aslında büyük oğlumdan tecrübeliyim ama uzun süreli nezle grip gibi oluyosa arka arkaya genelde alerji oluyo oda geniz etini tetikliyo. Kbb dr una muayene olursa emin olabilirsiniz ama cocuk dr larıda röntgenle teşhis koyuyolar tabi neye alerjisi oldugunu anlamayınca sorun çözülmüyo