16 ay 20 günlük şuanda kış girdi gireli hasta oluyor yok kulak enfeksiyonu yok üst solunum yolu yok noro virüsü sonra grip oldu 20 gün geçmedi yine ateşlendi 2 gecedir ateşli sürntü yaptırdık temiz cıktı dr da net bişey demiyo özel kliniğe götürdüm anne sütü alan yumurtasını etini balığını yiyen bir bebek gerçekten bu hastalıklar benide bebeğimide yordu ondan da bana geçiyor