Bizim ek gıdamız malesef kötü gidiyor çok sevmiyor.2tane diş patladı o yüzden çok husursuz dönüyor.Şuan emekleme yok.Destekli oturuyor.Desteksizde öne doğru eğilip oturabiliyor.Ellerinden tutulup yürütülmek isteniyor.Bu bayağı zor çünkü belim ağrıyo.Üstüne grip olduk öksüdükten uyuyamıyoruz.Sizler neler yapıyorsunuz?