Benimde dediğiniz gibi ağlardı sanki bıçaklanır gibi çığlık çığlığa ağlardı çok üzülürdüm alerji meme reddi de yapar sizde üstünde duryn lütfen ben çok vicdan yapmıştım anlamadım hrp yedim ona işkeNce çektirdim diye. Diyete girerseniz de yazın yardımcı olurum