Bebeğim uyuyan bir bebekti. Hiç uymasa anlayacağım lakin uyurdu. Geçen haftadan beri öksürüğü var gece gündüz uyumuyor. 4 gündr antibiyotik kullanıyorz onun da yan etkisi belki
Aslında öksürüğü de çok az burnu da tıkalı değil
E gündr hiç hiccc uyumuyr nerdyese azıcık dalıyor tekrar kalkıyor