Kızlar merhaba ne olur yardımcı olun. Oğlum 27 aylık. Emzik bırakmak için bir kere denemiştik ucuna sirke sürüp ama gece uykudan uyanınca ağlayarak apartmanı inletti dayanamayıp geri verdik. Şimdi tekrar başladım. Emziği yarmıştı artık yırttığı emziği emiyordu, bende bugün yırtık emziğin içine çay koyup bunun böcek olduğunu ve artık emziğin olmaması gerektiğini söyledim. Böcek deyince emziğe hiç yaklaşmadı zaten. Sonra balonun ucuna emziği bağlayıp balkondan dışarıya saldık. Bu anları yaparken videoya aldım, emzik aklına gelince gösteririm diye. Sonra bu gece ilk uykuda çok zorlandık, 2 saat sonra uykuya daldı ama eninde sonunda yorulup daldı. Gece uyanıp meme diye tutturursa ne yapacağım, yani pes etmeli miyim devam etmeli miyim. Kıyamıyorum bir yönden erken mi diye düşünüyorum. Acaba 3 yaşına doğru mu yapmalıyım. Kafamda soru işaretleri ile başladım. Ayrıca gündüz uykusunda daldırmakta zorlanacağım ve uzun gündüz uykusu yapmayacak. Lütfen yardımcı olun önerileriniz neler ?