Kizlar bebegim 52 gunluk bi kac gundur huyu degisti uyurken hep memedeyiz daha oncede yapiyrdu ama bu kadar degildi aksamlari ozellikle uyutmak icin neler yapiyorum emziriyorum memede uyumak istiyor karni tok oldugu icin sut gelince bagiriyor ciglik cigliga agliyor sakinlestirio yine veriyorum bu sefer memede agliyor hava yutuyor hazimsizlik oluyor daha fazla aglamaya basliyor acikmasini bekleyip bi saat ziplatip gezdirip acikmasini bekliyorum tekrar veriyorum uyutursam ne mutlu bana emzik aldiramiyieum emzim alsa sorun cozukcek wee baby chicco kauccuk bambino avent denedim ne yapabilirim baska varmi fikri olan 😥