Çok üzülüyorum 10 aylık ve iki haftadır yemiyor sadece mama içiyor yada yoğurt yiyor asla diğerlerini yemiyor. Ağzını açmıyor anlamadım gitti . 600 gram vermiş. Dişleri çıkmadı henüz . Siz yaşadınız mı böyle şeyler? Ne yapmam gerekir bu durumda. Dokunsanız ağlıycam üzülüyorum çok fazla