Kışın kar yağsın olmadı yagmur yağsın bayılırım izlemeye. Bebek doğduktan sonra istifa ettim evde bunları izleyip kahve içmek en büyük hayalimdi hani kar nerede yağmur nerede ??? Ayazdan dondum ya kötü alışkanlık olmasa balkona çıkmasam boyle giderse yakindir bırakmam 😂 başka şehirlerde hava nasil?