_tugcee evet mesele benim bebeğim 2 aylık gün içinde sürekli memede asla uyumuyor 5 10 dakka bile uyumuyor hiç bir işmiş yapamıyorum yemek bile yiyemiyorum o derece gece olunca bende yorgun düşüyorum mecbur mama veriyorum onda bile en fazla 3 saat sonra kalkıyor o da en fazla yani emerken memede 5 dakka bile uyusa bebeklere yetiyormuş hatta kulllandığım mamanın gece maması vardı daha uzun huzurlu uyutuyormuş onu aldım mecbur kaldığım için çünkü eşimde hiç destek olmuyor bebeğin bakımıyla vs üzülüyorum mama verdiğim için mama vermek kötü değil biliyorum hatta iyiki mama diye bişey var ama sütüm varken mamam vermek üzüyo biraz