Benim bebeğimde de çok ağlamaktan olmuştu. Çok gazlıydı. Baya kırmızı erik kadar şişti. Ağrı yapıyo mudur diye biz de üzüldük ama cerrah da gördü ağrı yapmaz geçicek dedi. 6 aylıklen bitti gibi. Bi çocuk cerrahına danışıp fikrini alabilirsiniz. Ama biz bişey bağlamadık. Dr lar tavsiye etmiyor. Geçmiş olsun.