Kk41 aslanveannnesi 3. Ayda atak var meme reddi yapıyor ayakta kucakta müzikle vs emzire emzire aşmıştım o süreci
Ladimaki aslanveannnesi Ne güzel maşallah. Emmesi çok iyi. Ya emziremeyenler napsın. 6 aya kadar düzelir. Yavaş yavaş emiyorlar o yüzden.