Benim de bebeğim aynı şekilde. Ben saat 19:30’da en geç yatırıyorum 22’de emmek için uyanıyor 12’ye kadar uyuyor daha sonra saat başı uyanıp Kucak istiyor kucağıma alıyorum anında uyuyor babasında da kesinlikle uyumuyor. Bu durumda dördüncü aya girmemizle birlikte ortaya çıktı daha önce böyle bir şey yoktu Emzik versem bile almıyor illa kucak istiyor galiba dördüncü atağına girdik