Merhabalar anneler. Bebeğim mama ile besleniyor diyebilirim günde 2-3 kez çok kısa meme emerse emiyor. Velhasıl kakasını yaparken ıkınarak yapıyor. Bu doğdugundan beri böyle aslında mamaya başladıktan sonra olan bişi değil. Ama çoğu zaman mamadan sebep aşırı sert yapıyor. Rutin hergün yapar kakasını ama dediğim gibi genelde sert ıkındıgını görünce yaptığını anlayıp altını açarak karnına ovup ayaklarını gel git yaparak yapmasını kolaylaştırıyorum. Hoş bunu yapmasam da kendi yapıyor. Kimi zaman az kimi zaman çok. Rutin bi şekilde yaptıgı için de kabız mı değilmi anlayamıyorum. Ikınıyo da ama yaparken. E çoğu zaman da sert oluyo kakası. Kabız sayılır dimi.😣 çocugun bagırsak saglıgını bozmak istemiyorum. Napabilirim?
*Mamasına zeytinyağ katıyorum kimi zamanda direkt veriyorum az miktarda