Size bı huyumdan bahsetmek istiyorum temizlik yapmayı seven herşeyi düzenine uygun yapan biriyim misal misafir mi gelicek yarın bana herşeyi kendime dert ederim tuvaleti yikamam lazım koltuk silmem lazım (yeni silinmesi gerekmeyen koltuk aldım da bu dertten kurtuldum Allah’tan😅) banyoyu fanyaslari silmem lazım heryer bı düzende tertemiz gözükmeli yani her yere elim düğmeli normal zamanda çok kasan biri değilimdir bunyeme istegime göre yaparim ama misafir gelicekse en iyisi olmalı herşeyin temizliğinde ikramında 😄 ama şuan iki cocukluyum ve asla biseye yetisemiyorum kızım çok zor bı bebek evde tekim eşim geç geliyor yatıyor vs vs destek çok az olabiliyor öncelerden zor gelmezdi ama 2 cocukludan sonra çok zor geliyor kızım hiç biseye müsade etmiyor yapamadığım içinde içimde çok büyük yük hissediyorum veya kendimi zorluyorum illa yapmalıyım diye off sizde bu şekilde misiniz ben mi hastayim sizce psikiyatrilik falan miyimdir ama ne bileyim yaa kendimi basit ve pis bı kadın gibi göstermek istemiyorum kim olursa olsun evime giren mis gibi deterjan ve temizlik kokusu alsin istiyorum çocukluğumla da ilgili olabilir annemle giderdik bazı evler kötü kokardı kokuya takıntım var 😁 taa o zamanlardan kötü kokuyo gidelim derdim annemde az oturtmuyosun die bana kızardı