beequeen Merhaba 3 aylık oğlum var ve mama ile besleniyor. Probiyotik kullanmam mı gerekiyor? Kontrolde doktora soracağım ama osman gonulala sorduklarını gördük aklıma takıldı
momgizy beequeen antibiyotik vs mi kullanınız ne için kullanacaksınız? Benim kızın mesela laktoz alerjisi vardı ve ishal oluyordu bebeğim e direkt probiyotik verdi doktorumuz, bağırsak florası düzenlensin diye 🌸 bence kendi doktorunuza bir danışın
rachelgreen_ beequeen benim bebeğim de sadece mama ile besleniyor. 2. Ayından beri probiyotik kullanıyorum doktor verebilirsin demişti sonradan da öğrendim ki alerji durumları için ve bağışıklık için probiyotik çok önemliymiş. Bağırsak sağlığı önemli yani zaten genel olarak. Düzenli olarak kullanıyoruz nerdeyse 4 aylık olacak şimdi
_tugcee beequeen Doktorlar sadece anne sütü alan bebeklere önermiyor ama mama ile beslenen bebeklere veriyorlar. Benim kızımda hiç sütümü almamıştı doktorumuz doğduğu günden vermişti probiyotiği. Bağırsak bağışıklık açısından
beequeen momgizy öyle bir durum yok çok şükür. Takip ettiğim bir doktora sorup duruyorlar doktor da anne sütü alıyorsa gerek yok demiş hep ama anne sütü alamıyor artık ben de merak ettim. Kendi doktoruma danışacağım.
beequeen rachelgreen_ ben de sorup başkayayım. 2 ayına kadar iyi kötü emzirdim belki o yüzden başlamadı. Bir aydır mamaya geçtik. Sabaha doğru çok gazlanmaya başladı. Evde biogaia var ama öyle bir şey mi verir bilmiyorum Teşekkürler
ebrulim0 Ayına kadar kullandık daha sonrasında ek gıdaya geçtiği için bıraktık yoğurtla destekliyoruz bir de mama takviyesi
dusgezgincisi beequeen biz probiyotiği 2 aylıktan 4 aylığa kadar kullandık doktor önerisiyle nedeni de sindirim sistemi ve bağışıklığı güçlensin diye