Kızlar havalar malum, dışarı çıkamıyoruz
3 yaşındaki kızımla evde vakit geçirecek şey bulamıyorum. 20 günlük bebeğimde var ama o beni yormuyor şimdilik uyuyor genelde :)
Sıfır ekran yapamıyorum maalesef yarım saat en fazla 1 saat izliyor ama her gün değil
Yalnız olsam bu kadar bunalmam bişekilde vakit geçiririm ama işin içinde kızımda olunca ne yapsak nasıl vakit kaliteli vakit geçirsek diye düşünüyorum sürekli
Sizin önerileriniz var mı? Çocuklarla nasıl vakit geçiriyorsunuz kış günlerinde?