Kızlar bebeğim 9 buçuk aylık bu güne kadar istisnasız hep memede kucağımda sallayarak uyudu ama artık son iki haftadır beni delirtti bu durum yarim saate bir kalkıyordu her sağdan sola dönüşünde uyanıp ağlıyordu, çok ani bi kararla uyku eğitimine başladım kendime de bebeğime de ben bile şaşırdım bu ani karara, ama inşallah dayanacağım ama bir sorunum var ki bir gece sadece hiç emzirmesiyim için sabah 7 buçukta göğüslerim aşırı derece sert ve kitleler oluşmuş şekilde uyandım , hemen sağdım çok korktum, sonra gün içinde de memede uyutmadım aralarda emzirdim ama yinede tekrar böyle kitle gibi oldu göğsümde sağıyorum sürekli korkuma ama sanırım sağdıçla da bebek emmiş gibi tekrar süt geliyor napıcamı şaşırdım, bu birinci sorumdu 2. Si ise bunu önlemeye yönelik acaba gece uyurken kucağıma alıp emzirsem mi doyasıya kadar bu uyku eğitimini etkiler mi uyku eğitimi vermiş olan arkadaşlar cvp verebilir mi 🌸 birde bebeğimin gelişimi iyi ama gece içtiği süt daha çok yarar çocuğa diyor büyükler acaba bunun Aslı var mi eşim de hiç bişeyden anlamıyor yorulmam umrunda değil çocuk sütten kesilirse bozuşuruz diyor, bi yandan KPSS çalışıyorum onu çalş çocuğa bak ev işi zaten bitmek bilmiyor çok çaresizim inşAlalh şu uyku eğitimi verimli olursa en azından uykularım düzenli olunca daha dinç olurum diye böyle uğraşıyorım