NewMomm1 görünüş olarak çok güzel ama bilekten bot olduğu için zorlanabilir ben de ilk bot tarzı almıştım bileği kapatan ama kızım yuruyemedi ayağından çıkarttı giymek istemedi sanırım ağır geldi iade edip düz şeklini almıştım kızım 14 aylık yeni yuruyor belki ona o yüzden zor gelmistir tabi