tontonannesi Kızlar 18. Ay aşısından sonra bebeğinin bacağı böyle olan var mı acaba. Normal mi yoksa bir doktora göstermelimiyim biraz endişe ettim doğrusu
Leylaa_ tontonannesi neden bu 18 ya aşısından sonra bi şey oluyor . Ya otizim oldu diyorlar ya bacak sisiyor . Ya bi şeyler oluyor . Bilen birisi açıklasın lütfen.
Snp57asel tontonannesi bende kızıma yaptirdim dün çok şükür biseu olmadı bizimki 2 koluna ağzınada Bi damla verdi sizinki bacağına mi vurdu aşıyı sordum şişme kızarıklık olur mu diye genelde olmuyor ama olursa eğer kullandığımız kolonyayi mendile dök dedi az bisey hafif gezdir o bölgede dedi
Feyzosumunannesi tontonannesi Normal korkmayın. Ayni şey başımıza geldi ( 18 ay aşısında degil) doktorumuz kıyafetinin üzerinden buz koyup çekin yarım saate bir dedi. Ve 3 güne geçti.
Bginan tontonannesi merhaba şimdi nasıl oldu acaba bizde pazartesi olduk aşı aynı bu şekilde oldu . Doktora gittiniz mi
Feyzosumunannesi tontonannesi Eltimin ogluna da olmuştu. Hiç merak etmeyin iniyor yavaş yavaş etrafı çok sıcak ve sert oluyor. Buz koyun mutlaka.
kadglu Bginan bizde aşı vurulduk bugün ama 1 damla ağzına 2 de koldan yaptılar bize bacaktan yapmadılar aşıyı
tontonannesi Bginan merhaba doktora gitmedim buz koydum ertesi günü bir miktar düzeldi 2 güne tamamen geçti 🌸