Benim kızım 5 yasında bana çok bağlı anne sen de gel diyor biyere getirdiğim zaman oyun alanına , oyun gruplarına ,deniyorum hep aynı tepki oyın terapisine başladık daha yeni. Bu anne bağlılığı terapiyle çözülür mü seneye okula vereceğim. Benden kopması lazım ama suan imkanı yok benden ayrılıp sınıfına girmiyo denendi