seyma51 Yarın tam 6 aylık olacak. Bugün aktif bi şekilde iki elini birden çırpıyor. Uyutmaya çalışıyorum ellerini çırpıyor. Bu normal bir şey mi ilk bebeğim olduğu için tecrübesizim de
momgizy seyma51 ellerini çırpmayı keşfediyor ve üst üste tekrarlıyor olabilir, Benimkide ayağını ağzına götürmeyi öğrendiğinde sabah öğle akşam öyleydi uyanıyordu ayak ağızda 🥲