Selam Kızlar. Oglum 18 aylik ve 10 gun önce hastalandı.(ateş, burun tikanikligi, halsizlik). Ama öksürük ve burun akıntısı bor turlu geçmek bilmedi. Burnunu her gun temizliyorum fakat asla izin vermiyor bu yüzden yarim yamalak oluyor. Bol sıvı veririm, öğünlerine çok dikkat ederim sarımsak da kullanırım ama yok gecmedi öksürük illeti. Sizin var mı bu tarif bende çok işe yaradı dediğiniz bir kür?