Kızlar normalde biz korunuyorduk eşimle ben kendimizden de emindik ama bugün beş haftalık hamile olduğumu öğrendim bazı şeyler hayatımızda güzel ilerlemediği için bir aydır 1:30 aydır çok fazla bir ilişki yaşamadık bugün doktora gittiğimde beş haftalık dedi kese var ama çocuk yok dedi ve yedi aylık bir bebişim var ve ben hiç istemiyorum Eşim de istemiyor çünkü hiç hazır değiliz her konudan ne yapacağım bilmiyorum