kubra15mart malesef ki yalnız değilsiniz bazen kendime çok kızıyorum nereye kadar böyle pinpirikle hayatıma devam edicem bizim anneanneden genetik ailecek hepimiz öyleyiz arkadaşlarım kuzenlerim bile çok kızarlar küçücük bebekle her gün temizlik mi olur takıntılık hasta bile olsam vücudumun istirahat edemiyorum ufak bi dağınıklıkta diken üzerinde oluyorum 6 yaşında ve 8 aylık bebek ile her yere yetişmeye çalışıyorum bide bizim anneanneden genetik gelen temizlik düzen dışında kötü bir huyumuz daha var kendi yaptığımız yemek dışında bi yerde yemek yiyemiyoruz kayın valideme bile gittiğimde yemek yiyip öyle gidiyorum bu bile beni çok yoruyor yıllardır aşamadım bunları bir dönem psikoloğa gittim en az 10 seans gelmeniz lazım dedi üçüncü seansta bıraktım eminim 10 seyansa da gitseydim aşamazdım gibime geliyor 😞