asligokcek 1 aylık olduk kabızlık sorunu 2 gündür , sürekli ağlıyor mama + anne sütü ile besleniyor. Kabız olmaması için ve hemen kakasını yapabilmesi için öneriniz var mıdır ?
BeyzanurMelisa asligokcek 5 gune kadar normal diye biliyorum benim kızım 7 gün yapmıyordu ilaç adı veremem ama doktorumuz g ile baslayan bi fitil vermişti 5 günü geçince yada karnı çok şişse ondan veriyordum 5 dakika ićinde yapıyordu doktorunuza danışın cok küçük daha