Merhaba hanımlar 4 ay 10 günlük bebeğim var oturmak istiyor ellerinden türüyorum oturma pozisyonuna kendi geliyor ama bu sefer de elinden tutup ayağa kaldırmam için ağlıyor yani oğlum ne istiyor ne yapmak istiyor anlayamıyorum oturmak istediğine eminim mesela oturtunca kendini geriye doğru atıyor ayaklarını ileriye tepikliyor falan değişik bişey anlayamıyorum sizin bebekleriniz ne durumda ne yapabilirim