huma216_ bende tekim yakında olan var ama yardım eden yok üstüne bir de başka ilgilenmem gereken çocuğum var ama ilk çocuğumdan bildiğim için geçiyor bugünler sabretmekten başka yapacak bir şeyimiz yok . Sence sadece bebeğinle ilgilen ev yemek işi hep eşin gelince hallet sabret geçecek bu günler hatta dönüp arkana zaman ne hızlı diceksin