Kızlar bebeğim çok güzel emiyordu günde 2 sefer sadece mama yapıyorum biberonla besliyorum gerisi anne sütü ama dünden başladı bu ağlaması kucağıma yatırıyorum mememi açıyorum ağzına alıyor ilk çekişte bırakıyor hemen ağlıyor arkasına dönüyor etrafa bakıyor ağlayarak anlıyorum biberonu akışına alışmış olabilir onu istiyor olabilir ama sürekli süt sağmak bana işkence geliyor çünkü priz başında olmak zorunda kalıyorum giyilebilir pompam yok bu arada bebeğim 3ay22 günlük çok küçük şuan emmesi lazım öneri acilll ???
Bu arada kucakta, başka odada emzirmeyi denedim yine emmiyor