leyldemiir Sevgili Anneler, 16 günlük bebeğim var. Bugün bir anda Üşüme, Öksürük ve bas ağrısı geldi. Bu şekilde olup da emzirebilen var mı? Doktoruma sordum cevap bekliyorum ama şu an bebeğime yaklaşamıyorum da gaz sancısınsan ağlıyor 🥹
araskusum leyldemiir üşüttüğünüz için gazı vardır bebeğin, ben domuz gribi olmuştum 10 günlükken acil doktoru emzirme dedi sonrasında çocuğumu götürdüm kontrol amaçlı çocuk doktoru maske tak emzir dedi