Yas 3,5
Geniz eti proplemi vardi, Udi yağını kullandim.
Horlama Ve agzi acik uyuma olayimiz kalmadi
Düzeldi sanirim henuz doktora goturmedim biraz daha bekleyip öyle goturucem ama şunu ogrenmek istiyorum
Sadece terleme olayimiz cok var o düzelmedi
Yani normalde cok terleyen bir cocuk ama uyurken kombi acmasam oda serin battaniye yorgan ortsem yine de su gibi 😵💫
Babasi ve dedesinde terleme sorunu vardir
Genetik olabilir mi acaba
Ama diger iki çocuğumda bu durum yok
Geniz eti duzelipte terleme sorunu devam eden var mi?